středa 15. května 2013

        Moje radosti...
                         hvězdy,hvězdičky..

Zdravím Vás,přeji příjemné odpoledne..

Venku je nádherné až letní počasí a já už teď přemýšlím
o podzimní proměně naší ložnice.
Po kouskách si plním svoji představu...své sny.
Když jsem uviděla  nový katalog od IB LAURSEN ,tak jsem hned měla vybráno.Tomu se nedá odolat!Každý si tam najde 
to své...
Na první pohled mne okouzlil hvězdičkový přehoz,který se nabízí  v několika barvách....já neodolala zelené.
                   
    ..plechová cedule s jasným sdělením má v ložnici už své místo..





Tak to jsou moje dnešní radosti












..zakoupeno v mém oblíbeném obchůdku: http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=263452



Zde jsou další mé vysněné kousky..
Úžasná plechová stolička  od  MADAM  STOLTZ




Textil a doplňky HM














...posílám Vám trochu zeleného štěstí..



Přeji Vám pěkný den .
Zuzka




7 komentářů:

  1. Zuzanko,taky taky :-) ...no kdo by hvězdičkám odolal,že jo...mě se líbí ta bledě modrá kolekce,jen je škoda že přehoz Janička nemá...tak mám aspoň BR hrníčky...a polštářky zatím hand made :-))) ...ale snad časem přibude i něco víc...cedule je úžasná...budeš mít opět nádhernou ložnici...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Klárinko,hvězdičky jsou úžasné..přehoz je oboustranný.Jeden hrneček si také budu muset koupit na zimní čajíky.Já koupila přehoz u Janinky..já si ho objednala ještě než je dala na prodej.Jen čekala až jí zboží doputuje z Dánska.Budou i hrníčky a jiné.Ted je přehoz vyprodaný,modrý stejně nikde zatím nebyl.Jen v BR mají polštář.Přehozy se ted šijí a Janinka je bude mít zase v černu.Napiš ji,možná se dá objednat i barva.přehoz je za dobrý peníz a opravdu moc pěkný..krásný jemný materiálek.Polštářky byl si pak moc ráda objednala u tebe.Víš,že jsem polštářková a tvoje práce je dokonalá!!!Pá.. zlátínko.Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi nááááááááádhera, já neodolala polštářům, pač se skvěle hodí k GG přehozu s polštáři Ingrid green.
    Já teď objevila nový úžasný obchod, zadej si White Home, to budeš koukat.
    Pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi,to máš úplnou pravdu...parádně se hodí k přehozu Ingrid.Polštářky budou příjemnou změnou...mají perfektní tvar a ten proužek je také úžasný.Já mám tento podlouhlý polštář od Bloomingville..jedna strana zelená+ drobné hvězdičky a druhá strana káva.Tehdy byl před lety i přehoz a já ho propásla i když jsem uviděla tento na fotkách z veletrhu,tak jsem už tehdy věděla že musí být můj.Na tvůj úžasný obchůdek mrknu,ale já se už zařekla,že nebudu už nic kupovat.Je to fakt nemoc.Přeji ti pěkný večer a budu se těšit na fotky.Pááá..Zuzka

      Vymazat
  4. Zuzanko krásný výběr-ta jemná zelenkavá je mmoc hezounká!!
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Vás zdravím a děkuji za vaše milé návštěvy.Tuto barvičku zelené máme v ložnici již léta.Napřed jsem si šila z látek z Ikei a ted vše jednou za čas přeměním ,ale barva zůstává.Máme ji rádi.Přeji Vám pěkný večer.Ještě jednou děkuji za milou návštěvu.
      Zuzka

      Vymazat
  5. Zuzi, ten přehoz je boží .... zelenou miluju ... moc krásně jsi si nakoupila .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....