pátek 29. ledna 2016

Čas na kávu...

Srdečně Vás vítám po novém roce u mne na blogu.Píšete mi  dotazy,proč už nevkládám příspěvky o tvoření,šití...šiji stále,ale času na blog je málo,pokusím se polepšit a častěji vložím nové příspěvky.

Dodatečně  všem děkuji za blahopřání k narození miminka,vnoučátka ...brzy se podělím o pár fotek.










                                                           Přeji krásný víkend....Zuzka

14 komentářů:

  1. Zuzko, krásné fotky. Vidím, že kávičku si umíš vychutnat :-) Měj se Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,
      moc děkuji za milou návštěvu .
      Zdravím a přeji příjemný večer.
      Zuzka

      Vymazat
  2. Milá Zuzi,opět krásneee fotečky,můžu se zeptat,ci je to za drobné kytičky? ..Tuze se mi líbí.♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yvetko,moc Vás zde vítám,
      ve váze mám nevěstin závoj v jemné starorůžové barvě.Moc se mi líbí a je zajímavé,že i voní.Navštívila jsem úžasné květinářství,kde mají nej výběr kytek v různých barvách a pak odstínech,dokázala bych se tam kochat hodiny.Příšte vyfotím.
      Přeji Vámpříjemný večer.
      Zuzka

      Vymazat
  3. Zuzanko.....nádhera.
    Kde jsi sehnala ten růžový nevěstin závoj ? ....je tak krásný.Já mám na chalupě jen bílý.
    Měj se fajn, pá Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za odpověď, Zuzi....budu se těšit na další vaše naaaadherné fota . Mějte pohodové dniky.;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi, krásné fotky !!!! Musím se přiznat, že nevěstin závoj znám jen bílý, v té růžové je kouzelný !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. super http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....