pátek 3. května 2013

  ..Konvalinka vonná-Convallaria majalis..

Mám ráda vůni konvalinek..miluji jejich křehkost,něžnost...

Jejich květy připomínají slzy,proto jsou také nazývány ..slzy panen..

Až si domů přinesete kytičku nádherných voňavých konvalinek,tak dávejte pozor!Tedy pokud máte doma malé děti,nebo domácí mazlíčky jako já.
           ..Nádherná ,ale jedovatá..
 k otravě může dojít žvýkáním stonků či listů,nebo pojídáním plodů.
Otrávit se lze i vodou z vázy,ve které byly konvalinky.
  
Přesto vše je konvalinka moje nejoblíbenější květina.
..Voňavá,krásná..křehká ..










Všem Vám přeji krásné páteční odpoledne a odpočinkový víkend.
                  Budu se na Vás těšit zase příště.

                                Zuzka


11 komentářů:

  1. Ahoj Zuzan, fotečky mě tak krásně naladili. Všimla jsem se, že máte tu úžasnou váhu a co si moc přeju k narozeninám, jak jste spokojená?? Děkuji a hezký den Ada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adélko,jsem moc ráda,že se fotky líbí.S váhou jsem maximálně spokojená..lehoučká,přesná.Dříve jsem jen vše sypala od oka,nebo vážila hrníčkovou metodou..Ted je váha můj bezvadný pomocník a nejen krásná dekorace.Adélko,přeji krásný víkend..Bertíčka hladím na bříško.
      Zuzka

      Vymazat
  2. Nádherné fotky. Konvalinky mám ráda, ale právě pro tu jejich jedovatost se jich zatím vzdávám. Až bude mladší syn větší, hnedle půjdou do zahrádky ...
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko,miluji vůni konvalinek,ale kvůli dětem ji raději nechám v přírodě...to víš,náš malý neposeda by ji nechal na pokoji...:-) ...měj se krásně a užij si víkend...pro mě nezačal dvakrát nejlépe :-(...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi,
    konvalinky jsou krásné! A fotečky také... Modro-bílá kombinace a lněné doplňky... moc pěkné to máš :o)
    Měj se krásně a děkuji za návštěvu u mě.
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko nádherné fotečky z domova a konvalinky jsou krásné!!!Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Zuzinko...
    konvalinky jsou opravdu hodně něžné květinky.
    Přeji ti fajn májový víkend,
    pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi,
    nádherné fotečky .... konvalinky mám taky moc ráda .... a v tom GG džbánečku jim to moc sluší .... jsem moc ráda, že blog a vzkazy fungují jak mají, kdyby jsi cokoli potřebovala neváhej a piš .... co budu vědět, ráda poradím ..... přeju ti krásný víkend ...... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Zuzíííííííííííí, tak se ti to taky konečně podařilo, máš to pěkné a přeji hodně čtenářů. Krásný večer, krásné jaro, krásný víkend, přeje MArkéta :o))

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzka tvoje fotky sú ako pohladenie na duši, milujem modrú v kombinácii s bielou, takže tvoje fotky som si vychytnávala. Nádherná GG zbierka a konvalinky, keby sa dala vôňa prenášať. Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzanko nádherné fotky posílám spousty pozdravů.Adéla

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....