neděle 30. června 2013

Přeji Vám krásné nedělní odpoledne.

 Dnešní příspěvek bude zase zaječí..já ty zajíce fakt můžu..
Nedávno jsem koupila krásný přízový svetr v šedém odstínu a hned jsem se těšila ,že z něj ušiji svetřík pro nějakou panenku,nebo zajíce.Ty bavlněné přízové svetry mám moc ráda ..jsou táák příjemné.


















Velice Vám děkuji za návštěvu a  milé komentáře,které mne vždy moc potěší.

                                     ZUZKA


9 komentářů:

  1. Zuzi ahooooj.
    Opět je to krasavec s krásnýma doplňkama. A ty jsi neskutečná šikovnice.Kdybych měla doma od tebe všechny tvé zajošky, nikdy by se mi neomrzely.
    papa Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evičko....moc ti děkuji,ty jsi moje sluníčko.Sama šiješ táák nádherné zajíčky..vždy moc obdivuji.
    Přeji ti příjemný večer..páá Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. ahojky Zuzí,
    ty bláho to je zase neskutečná nádhera!
    ještě jsem se bohužel nedostala k napsání ohledně přáníčka, ale já to brzy napravím.
    Máš nádherný blog a ty tvoje zlaté ručičky...je to veliká pastva pro mé očko.-)
    papa ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko,to je zase taková nádhera...moc se mi líbí to zaječí tričko s opičkou...to nemá chybu...něco ve větším by sedlo té naší opičce Kubíkovi :-) ...ten co neví nepoví...měj se krásně a užij si krásné prázdniny...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. ZUZI, ZASE JEDEN SUPROVEJ ZAJDA.
    MOC SE TI POVEDL.
    HEZKÝ VEČER PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Zuzinko ♥
    to je opět parádník...a ty oblečky...ach!!!
    Jsi kouzelnice zajíčková ☺
    Pa pa a krásný nový týden, Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Kouzelný zajíček v perfektním oblečení, super koník, rybičky i taška - vše se moc povedlo. Tak ať se daří při šitíčku i nadále přeje Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko,
    znám Vás z MMB a teprve nyní jsem objevila Váš blog!
    Nádherné hračky šijete, jsou dotažené do posledního detailu :-)
    Kochám, se kochám fotečkami !

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....