pondělí 3. března 2014

Pro Barunku....narozeninové překvapení 
    










16 komentářů:

  1. Zuzanko,NÁDHERA...já to tvoje tvořeníčko prostě zbožňuji :) ...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KLárinko,moc ti děkuji..od tebe pochvala vždy moc potěší.Já mám zase moc ráda tvoje tvoření..poctivá krásná práce!
      Pá..Zuzka

      Vymazat
  2. Zuzinko, to je zase kráááásy! Jsi šikulka obrovská! Krásné dny, Zuzka Kašči

    OdpovědětVymazat
  3. Moje milá Zuzanko,
    jsi neskutečná prostě poklad a náš anděl od ♥ děkuji za vše co pro nás ♥ tvoříš tvá práce je naprosto dokonalá jsem úplně na měkko taková krása ty detaily ,prostě úžasné!
    Krásný a pohodový večer ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko...to je krásný nápad, precizní provedení...Jste veliká šikulka. Olga

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé... Zuzanko to jsou ale krásně roztomilí zajíčci:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, to je krása ..... Myslím, že z toho nebude nadšená jenom Barunka, ale i Adélka s Kristýnkou !!!!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzko to je nádhera. Já tyhle jarní pastelovky miluji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....