neděle 22. června 2014

..dnes v rytmu tance

Je to už pár měsíců co mě oslovila Martinka ,zda bych ji neušila  pro její dceru velkou čokoládovou zaječici-baletku.Konečně jsem našla odvahu a pustila se do šití...hodně jsem se toho bála,ale nakonec se snad povedla.Při té příležitosti jsem ušila baletní oblečky i pro moji drobotinu.



Přeji všem pěkný zbytek dne...Zuzka

6 komentářů:

  1. ZUZANKO, TY SE NEMUSÍŠ BÁT.
    TVÉ ŠITÍČKO SE VŽDY VYDAŘÍ.
    OPĚT VELKÁ KRÁSA.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Zuzko, zaječice je úžasná. A fotečky jsou také krásné, jako vždy.
    Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko,
    zaječice je nádherná!! Moc se Ti povedla. A ty oblečky také... ty tylové sukýnky miluju .. :o)
    Měj hezký večer
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  4. Fíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí hááááááááááááááááááááááááááááááááááá dobrýýýý moc to všem holkám slušííííííííííííííííííííí. Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko,tak to nemá chybu...zaječice je vysoká skoro jako náš Kubík :))) supéééééér...já před tebou smekám...
    Měj se moc a moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Какие красивые лапочки! Чудо! Очень люблю таких Заек!

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....