středa 20. listopadu 2013

             Maileg -dekorativní vojáčci
Přeji Vám příjemné odpoledne...dnešní příspěvek bude opět patřit značce Maileg.Na dnešní balík jsem se moc těšila ..objednala jsem  nějaké dárečky a ozdůbky na stromeček.Sada vojáčků mi udělala velikou radost..vojáčci jsou uloženi v krásné krabičce.
















             Děkuji Vám za milou návštěvu..vždy moc potěší.
                                                    Zuzka

9 komentářů:

  1. Zuzí, nádhera, nádhera, nádhera.......papa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko,moc ti děkuji za návštěvu a vždy krásný komentář.
      Přeji ti příjemný zbytek dne..pá Zuzka

      Vymazat
  2. Zuzanko,no ti jsou úžasní...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzka, vojačikovia sú úžasný. Celý blog je super.:) pa Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný den Zuzíííí, vojáčci jsou překrásní, je dobře, že Vy jste je nepropásla (oproti mě) a dělají Vám radost. Krásné dny, páček Lucie VelMez

    OdpovědětVymazat
  5. krrásná dekorácia taká vintage, to sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  6. Roztomilá armáda, Zuzanko!
    Pěkný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzanko jsou nádherní jsem ráda,že ses dočkala.Krásné a pohodové dny pa pa Adéla.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Zuzko,máte překrásný blog,jste ohromně šikovná a moc Vás obdivuju kolik věcí si dokážete vyrobit.Ozdoby jsou perfektní,mohla bych se zeptat zda se dají ještě někde sehnat??pěkný den.Renča

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....