sobota 2. listopadu 2013

                     ..ŠITÉ OZDŮBKY. .
                     Po delší době Vás vítám a přeji  příjemný víkend.
Vánoční čas nám klepe na dveře a tak jsem se dala do šití ozdob na vánoční stromeček.
Ty šité máme u nás nejraději.






                                                           lněné pytlíčky na ozdoby







                                                         ...pro potěšení pár skřítků...











Páá.....Zuzka



9 komentářů:

  1. kouzelnéééé Zuzí, ty ozdobičky!!!!
    písla jsem ti mejlik.-))
    papa ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko,to je nádhera...sobík nemá chybu....měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzíííí, to je nádhera !!!!!!! Já je chci takýýýýý !!!!! Ty ozdobičky .... jsou překrásné ........ myslíš, že bys našla chvilku a ušila jich pár i pro mě ????? Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko to je ale krása.Červeno bílá kombinace je má srdeční záležitost ♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzinko, já se picnu :-)))), opět tolik krásy. já mám koníčky od vás stále na očích. krásné tvořivé dny, pa. lucie velmez

    OdpovědětVymazat
  6. Nádeherné věcičky, jeden krásnější výtvor než druhý.

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi krása, máš moc šikovné ručičky:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko,
    krásné ozdobičky tvoříš !

    OdpovědětVymazat
  9. zuzanko, máš kouzelné ruce. Tak nádherné věci vyčarovat, je to vše tak krásné♥
    Dnes jsem přes MMB našla Tvůj blog a jsem moc ráda,
    papa a posílám hodně klidu a dobré nálady na celý Advent
    Monča z kopečku♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....