neděle 10. listopadu 2013

                              Vánoční přípravy..
Už se nám to blíží a já začínám s vánoční přípravou..vybírám dárky,dolaďuji sváteční jídelní servis  a přemýšlím jaké druhy cukroví  letos upeču.Také dokupuji ozdůbky na stromeček...letos bude opět v duchu Maileg.
Z nové kolekce se těším na cínové vojáčky a skřítky..jen vyhlížím kdy konečně budou u nás v prodeji...jsou úžasní!








































Děkuji Vám za milou návštěvu..vždy moc potěší.
Přeji  příjemnou neděli.
Zuzka

7 komentářů:

  1. ZUZANKO,
    MOC PĚKNÉ OZDŮBKY,
    UŽ SE TĚŠÍM NA TVŮJ VÁNOČNÍ STROMEČEK.

    JSI ŠIKULKA .. SKŘÍTCI URČO BUDOU SUPÉÉÉR.

    PĚKNOU NEDĚLKU .. DENISA ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko,moc tě zdravím.Stromeček určitě nafotím.Na MMB mám loňské fotky.Na ty nové cínové vojáčky se moc těším..mají ještě úžasnou krabičku,ve stejném provedení pak budou ještě skřítci.Přeji ti brzké uzdravení.
    Páá..Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko,nádhera...máš už pěknou sbírku viď ? :) Jinak sob měl úspěch...Kubík mu dal jméno Překvapení :) chudinka mi onemocněl tak je sobík jeho kamarád v postýlce....měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zuzanko, tvoje přelněná krabička Miegle-ozdůbek je super!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi,
    krásné poklady! Maileg ozdůbky mám také na stromečku ráda... a nejen já... vloni mi kluci vojáčky sundávali, aby si s nimi mohli hrát :o))
    Hezký večer
    L

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, krása veliká ...... moc se mi líbí ten balící papír nebo tapeta ????? Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Zuzanko, jedním slovem krása jako z katalogu Maileg nádherné jsi úžasná.Krásné dny přeje Adéla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....